شرکت های امداد خودرو

09172002622

 

 

شرکت های خودروسازی متعددی در کشور وجود دارد که به تولید خودور فعالیت دارند. معروف ترین این شرکت ها ایران خودرو، کرمان موتور، مدیران خودرو و ... هستند. این شرکت ها هم در داخل و هم در خارج از کشور فعالیت دارند. اولین خودروی تولیدی در کشور ما پیکان بوده است که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. پس از آن در سال 1373 خودروی پراید به تولید انبوه رسید.

در جای جای ایران شرکت‌های امداد خودرو زیادی وجود دارند که در جهت رفع حال شهروندان در حال فعالیت هستند. این شرکت‌ها با داشتن تیم‌های متخصص و خودروهای امدادی مجهز، به سرعت به محل حادثه می‌رسند تا نجات و پشتیبانی فوری را ارائه دهند. آنها در مواجهه با حوادث رانندگی، حوادث طبی، آتش‌سوزی و دیگر وضعیت‌های اورژانسی فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها تجهیزات پزشکی و نجات حرفه‌ای دارند و با همکاری با ارگان‌های مختلف مانند پلیس و اورژانس، به ارائه خدمات جامع و کارآمد می‌پردازند. شرکت‌های امداد خودرو با تکیه بر فناوری، تجربه، و سرعت واکنش، به حفظ ایمنی عمومی و حل مشکلات اورژانسی در جوامع مختلف کمک می‌نمایند. اگر خودرو شما دچار ایراد فنی شده باشد ایمان امداد با اعزام مکانیک در شیراز به مشکل شما رسیدگی می‌کند. خدمات امداد خودرو در شرکت های مختلف متفاوت است.

این خودروها توسط شرکت های خودروسازی مختلفی تولید شده و به همین دلیل نیز کشور ما در صنعت خودروسازی در جهان حرف های زیادی برای گفتن دارد. همزمان با تولید خودروهای مختلف، خدمات امداد خودرو و امداد باطری در شیراز و سراسر کشور نیز اهیمت ویژه ای پیدا کرده است.

 

شرکت های امداد خودرو

 

و اما شرکت های تحت قرارداد با ایمان امداد که می توانید از خدمات حمل خودرو شیراز برای خودروهای این شرکت ها استفاده نمایید، به شرح زیر می باشند:

امداد خودرو کرمان موتور شیراز

امداد خودرو مدیران خودرو شیراز

امداد خودرو مدیا موتور شیراز

امداد خودرو عظیم موتور شیراز

امداد خودرو سیف خودرو شیراز

امداد خودرو ماموت خودرو شیراز

امداد خودرو معین خودرو شیراز

امداد خودرو ایرتویا شیراز

امداد خودرو دیار خودرو شیراز

امداد خودرو سیبا موتور شیراز

امداد خودرو آسان موتور شیراز

امداد خودرو ایران خودرو شیراز

امداد خودرو سایپا شیراز

امداد خودرو گروه بهمن شیراز

امداد خودرو سایپا دیزل شیراز

امداد خودرو فاو شیراز

امداد خودرو کاویان شیراز

امداد خودرو بادسان شیراز و فارس

امداد خودرو ایران خودرو دیزل در شیراز و فارس

امداد خودرو فوتون در شیراز و فارس

 

 

 

 

همراه :09172002622

 

 

آدرس: شیراز، بلوار امیرکبیر، بعد از پلیس راه بوشهر، امداد خودرو ایمان امداد

نقشه ما

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید